Miközben a többiek már javában tesztelik a jövő évben bevezetésre kerülő kinetikus energiatároló rendszert, a Ferrari egyelőre még nem vitte pályára az új eszközt, aminek első bevetésére december közepén kerül sor Jerezben.
Miközben a többiek már javában tesztelik a jövő évben bevezetésre kerülő kinetikus energiatároló rendszert, a Ferrari egyelőre még nem vitte pályára az új eszközt, aminek első bevetésére december közepén kerül sor Jerezben.
A BMW Sauber, a Honda, és a McLaren már hónapokkal ezelőtt megkezdte a KERS tesztelését, azonban az idei világbajnok, a Ferrari még csak szimulálja az új eszközt, ahogy azt a téli tesztek első állomásának helyet adó Barcelonában is tette.
Az olasz gárda egy átmeneti autóval dolgozott a katalán ringen, melyre felkerült egy furcsa kinézetű extra elem a jobboldali oldallemezre.
A német Auto Motor und Sport magazin értesülései szerint ez nem foglalta magában a KERS rendszert, mindössze egy ballaszt volt, melybe beépítettek egy extra hűtőrendszert, ami már az új rendszerhez készült.
A magazin úgy tudja, hogy a Ferrari a Magneti Marellivel közösen fejlesztett KERS rendszerét a december 8-án megkezdődő jerezi teszteken viszi majd először pályára.
A hírek szerint a Renault is csúszik a KERS bevetésével, a francia gárda tervei között az szerepel, hogy már az új autójával kezdi meg a rendszer tesztelését januárban.
Az egykori világbajnok alakulat főmérnöke, Pat Symonds korábban elmondta, a Renault soha nem tervezte, hogy átmeneti autót épít a KERS tesztelésére.