Nem iszik előre a medve bőrére a Ferrari, az olasz istálló csapatfőnöke, Marco Mattiacci szerint ugyanis a Mercedes könnyen megváltoztathatja álláspontját a motorfejlesztések kérdésében.
Nem iszik előre a medve bőrére a Ferrari, az olasz istálló csapatfőnöke, Marco Mattiacci szerint ugyanis a Mercedes könnyen megváltoztathatja álláspontját a motorfejlesztések kérdésében.
A német gyártó motorsport-igazgatója, Toto Wolff a napokban nyilatkozott úgy, hajlandóak kompromisszumot kötni a rivális gyártókkal, a Ferrarival és a Renault-val, így 2015-ben lehetőség lehet a jelenlegi V6-os erőforrások szezonközi fejlesztéseinek bevetésére.
A német istálló garanciát akar arra, nem emelkednek meg jelentősen a költségek emiatt – a Ferrari és a Renault szerint ettől nem is kell tartani.
„Ha ezzel a kompromisszummal garantálni tudjuk a hosszú távú stabilitást, és meg tudunk állapodni abban, hogy nem fognak minden évben változni a szabályok, akkor hajlandóak vagyunk beszélni róla” – mondta Toto Wolff néhány napja.
„Mondtuk már, hogy kalkulálunk ezzel és vizsgáljuk is a dolog hatásait. Azt, hogy mit is jelent ez anyagilag és logisztikailag.”
„Egy olyan csapat vagyunk, melynek egyszerre nyolc erőforrást kell biztosítania. A Hondának csak kettőt, a Ferrarinak és a Renault-nak pedig négyet. Szóval elég nagy azért a különbség.”
A Ferrari csapatfőnöke, Marco Mattiacci üdvözölte Wolff szavait, azonban nem iszik előre a medve bőrére.
„Szingapúrban is készek voltak a kompromisszumra, szóval még várnék ezzel egy kicsit” – mondta az olasz.
„Egy nagyon konstruktív környezetben dolgozunk egyébként. Niki [Lauda – a Mercedes nem ügyvezető elnöke] fantasztikus munkát végzett azzal, hogy leültetett mindenkit egy asztal mellé, ezt nagyra értékelem.”
„Szóval nagyon pozitív a környezet, de a várakozásaimat azért kordában tartom a múltban történteket figyelembe véve.”