A Ferrari bevallotta, hogy még nem sikerült teljes mértékben megoldania szélcsatorna problémáit, ami akár a jövő évi versenygép sikerességét is veszélyeztetheti.
A Ferrari bevallotta, hogy még nem sikerült teljes mértékben megoldania szélcsatorna problémáit, ami akár a jövő évi versenygép sikerességét is veszélyeztetheti.
Az olasz alakulat tavaly októberben volt kénytelen leállítania maranellói szélcsatornáját, miután kiderült, hogy az ott kifejlesztett és sikerrel teljesítő elemek nem állják meg a helyüket valós körülmények között a pályán.
A csapat azóta nagyon keményen dolgozik, hogy újrakalibrálja létesítményét, miközben idei autóját az egykori Toyota csapat kölni szélcsatornájában fejlesztette.
A jövő évi versenygép aerodinamikai munkálatait viszont már felújított gyárépületében szeretné elvégezni, azonban a Ferrari kinevezett főtervezője, Simone Resta elárulta, hogy a csapat még mindig nagyon keményen dolgozik azon, hogy megoldást találjon összes problémájára.
„Ez egy nagyon nehéz helyzet. Továbbra is szenvedünk” – mondta. „Egy külsős szélcsatornában dolgozunk, és van egy sajátunk. Ez továbbra is problémát jelent. Dolgozunk az ügyön, és meg fogjuk oldani.”
Arra a kérdésre, hogy reményei szerint mikorra oldódnak meg a problémák, a szakember így felelt: „Késő nyárra.”