A Ferrari tudja, mi kell a visszavágáshoz - F1VILÁG.HU

A Ferrari tudja, mi kell a visszavágáshoz

HIRDETÉS

A Ferrari csapatfőnöke, Marco Mattiacci elárulta, pontosan tudják, mi kell ahhoz, hogy ismét az élmezőnyben csatázzanak – a maranellói gárda mindent megtesz a felzárkózásért, persze tudják, nem lesz könnyű dolguk.


A Ferrari csapatfőnöke, Marco Mattiacci elárulta, pontosan tudják, mi kell ahhoz, hogy ismét az élmezőnyben csatázzanak – a maranellói gárda mindent megtesz a felzárkózásért, persze tudják, nem lesz könnyű dolguk.

Az olasz istálló múlt hétvégén, Ausztriában elismerte, idén már lehetetlen lesz utolérni a szezon első részében domináló Mercedest, Maranellóban tehát arra összpontosítanak, hogy 2015-ben visszatérjenek a győztesek útjára.

A gárda nemrégiben kinevezett csapatfőnöke, Marco Mattiacci az elmúlt időszakban rengeteg időt és energiát szánt arra, hogy alaposan kielemezze a Ferrari Forma-1-es csapatának struktúráját, és meghatározza a követendő irányvonalat – az Osztrák Nagydíj előtt pedig ki is fejtette nézeteit a csapat tagjai számára.

„Kanada után fontos volt, hogy összeüljünk, beszéljünk és tisztázzuk a helyzetet, és megértsük, hogy pontosan mik is a gyengeségeink” – mondta a szakember.

„Van egy vezérkar, mely azon dolgozik, hogy felülkerekedjen ezeken a gyengeségeken. De a stratégiai tervünk kulcselemeit megtartjuk magunknak. Nem fogok előnyt adni az ellenfeleinknek.”

Habár a Ferrarinak nehéz idénye van, Fernando Alonso úgy érzi, folyamatosan fejlődnek.

„Sikerült javítanunk az autón. Azt viszont nehéz megítélni, hogy mit csinálnak a többiek, vagy épp mennyit fejlődnek. Ezzel nem tudunk mit kezdeni” – mondta a spanyol.

„Keményen kell dolgoznunk, jobbnak kell lennünk ezen a területen, mint riválisaink, és csökkentenünk kell a hátrányunkat a Mercedeshez képest, mely csapat most referenciapontként szolgál. Az összes többi csapat hullámzó teljesítményt nyújt majd, akárcsak mi, de remélhetőleg megvannak a megfelelő forrásaink és a technológiánk, hogy a riválisokhoz képest nagyobbat lépjünk előre.”

A Mercedes-motoros csapatok fölénye nyilvánvaló a Forma-1-ben, a Ferrari V6-os turbómotorja ugyanis feltehetően jóval nehezebb és gyengébb is, mint a németek aggregátja.

Hirdetés

Mattiacci azonban rámutatott arra, nemcsak a motorokat tekintve vannak hátrányban a Mercedeshez képest.

„Azt gondolom, a Ferrari egész egyszerűen nem végez jobb munkát a Mercedesnél. Nem akarok ujjal mutogatni egyetlen kiemelt területre sem, hiszen az nem lenne fair, mert kétlem, hogy a motor jelenti az egyetlen problémát.”

„A teljes csomag nem olyan versenyképes, mint a Mercedesé. Persze az is világos, hogy a Mercedes remek munkát végzett az erőforrással.”

Görgess tovább, a reklám után folytatjuk!

A legfrissebbek

A Ferrari tudja, mi kell a visszavágáshoz
Fogadj a Las Vegas-i Nagydíj győztesére! Íme a legjobb szorzók és tippek! (x)
Ekkor rajtol az F1-es Las Vegas-i Nagydíj
Az F1-es Las Vegas-i Nagydíj rajtrácsa

Kövess minket a Facebookon is!

Kövess minket a Facebookon is!