A középmezőnybe érkezne meg 2016-ban a Haas - F1VILÁG.HU

A középmezőnybe érkezne meg 2016-ban a Haas

HIRDETÉS

Már teljesítette a Nemzetközi Automobil Szövetség (FIA) kötelező töréstesztjeit, egy hónap múlva pedig már a versenypályán is bemutatkozhat a Haas első Forma-1-es versenyautója.


Már teljesítette a Nemzetközi Automobil Szövetség (FIA) kötelező töréstesztjeit, egy hónap múlva pedig már a versenypályán is bemutatkozhat a Haas első Forma-1-es versenyautója.

Az amerikai istálló idén csatlakozik a száguldó cirkusz mezőnyéhez, Günther Steiner csapatfőnök pedig elárulta, bár a kasztni főbb elemeit már homologizálták, természetesen még javában dolgoznak első versenygépükön.

„Azt nyilván önök is megértik, hogy az autó még nincs készen. Csak néhány nappal az első teszt előtt végzünk vele, mint ahogy gondolom a legtöbb csapat” – mondta a szakember, majd hozzátette, arra számítanak, hogy a középmezőny csapataival harcolhatnak már az új szezon legelején.

„Reméljük, hogy valahol a középmezőny végén leszünk. Mindig nehéz megjósolni az első teszt előtt, hogy a többi csapat hogyan fog teljesíteni, de azt gondolom, például egy olyan rutinos csapat, mint a Toro Rosso, előttünk lesz – még egy tavalyi motorral is.”

„A prioritás az, hogy időben elkészüljünk az első tesztre, és olyan felkészültek legyünk, amennyire csak lehet. Így arra használhatjuk majd azt a néhány tesztnapot, hogy jobban megértsük az autónkat és hogy összeszoktassuk a csapatunkat. Aztán pedig majd meglátjuk, a jövőbeli fejlesztések hogy alakulnak.”

Gene Haas tulajdonos nemrég tett egy félreérthető nyilatkozatot, amikor azt mondta, elképzelhető, hogy a Haas jobb autót fejleszt majd, mint technikai partnere, a Ferrari. Steiner azt mondta, kollégája valószínűleg arra utalt, hogy az új istállónak több ideje volt a kasztni fejlesztésére, mint a mezőny többi csapatának.

„Amire Gene utalt, az az, hogy a mi kasztnink más konstrukció, mint a Ferrarié, és több időnk volt arra, hogy dolgozzunk rajta” – magyarázta Steiner.

„De a tény az, hogy puszta találgatás, hogy a többiek hogyan állnak majd. Mindenki fejleszti a saját autóját. A tesztek után már tisztább képet kapunk, de az első, melbourne-i versenyig nem igazán fogunk tudni semmit.”

Hirdetés

Görgess tovább, a reklám után folytatjuk!

A legfrissebbek

A középmezőnybe érkezne meg 2016-ban a Haas
Fogadj a Las Vegas-i Nagydíj győztesére! Íme a legjobb szorzók és tippek! (x)
Ekkor rajtol az F1-es Las Vegas-i Nagydíj
Az F1-es Las Vegas-i Nagydíj rajtrácsa

Kövess minket a Facebookon is!

Kövess minket a Facebookon is!