Az idei szezonra alaposan átalakult a Szingapúri Nagydíj pályájának utolsó szektora, ahol egy helyi beruházás következtében négy szűk kanyart egy padlógázas szakaszra cseréltek le. A hivatalos álláspont szerint ez a módosítás az idein kívül további két nagydíjon lesz érvényben, így 2027-ben visszatér a régi vonalvezetés. A pénteki pilótaeligazításon azonban a versenyzők kifejezték az FIA felé, mennyire tetszik nekik a módosítás, és arra kérték a szövetséget, hogy innentől az aktuális legyen a pálya állandó vonalvezetése.
Szervezés szempontjából azonban egy jelentős akadály gördül a fenti felvetés felé, az új vonalvezetés ugyanis elkerüli az egyik lelátót, így a pálya idén 25 ezer fővel kevesebb nézőt képes idén befogadni. Ebből az okból fakadóan a szervezők nyilván azt szeretnék, ha minél hamarabb visszatérhetnének a korábbi vonalvezetésre. Colin Sin promóter szerint azonban hosszútávon meg lehet találni a két álláspont közötti kompromisszumot. Elmondása szerint a helyi kormány a munkálatok előrehaladtával előáll majd a vonalvezetés egy újabb verziójával, ami gyorsabb kanyarokat foglal magában, ám a szóban forgó lelátó előtt is elhalad.
„Nem tudjuk, a kormánynak mennyi ideig tart az átépítés. Három évnél tovább is húzódhat, akár 2028-ig is eltarthat. Egyelőre nem tudjuk. Később egy tervezetten állnak elő a pályát illetően. Ezzel egyelőre nem rendelkezünk, de kialakulhat egy nagyobb tempójú szakasz.”