A Pirelli csökkentette hátsó gumik minimum nyomását Szingapúrban, és arra számítanak, a gumikopás vasárnapra tovább mérséklődik majd.
A Pirelli csökkentette hátsó gumik minimum nyomását Szingapúrban, és arra számítanak, a gumikopás vasárnapra tovább mérséklődik majd.
A Pirellinél úgy gondolják, a csapatoknak sokat kell számolgatniuk a verseny előtt, amikor a lehetséges stratégiákról döntenek, ugyanis a gumikopás rendkívül meghatározó lesz abból a szempontból is, hogy ki, hányszor cserél kereket – egy kiállás ugyanis sok időbe kerül ezen a pályán.
„A gumikopás a várakozásoknak megfelelő” – nyilatkozta a technikai főnök, Mario Isola. „Tavaly a szuperlágy a szabadedzésen eléggé kopott, de a futamon már kezelhető volt.”
„A bokszutcában csökkentették a sebességet, mert ez egy utcai pálya, és mivel sok időbe telik a gumicsere, megpróbálnak kevesebb kiállással végigmenni.”
„Ha megnézzük a pénteki teljesítményt, azt mondanám, hogy három kiállásos verseny lesz, ha a szuperlágyat és az ultralágyat használják, de a tempót valószínűleg majd a gumikopás és a kiállások számának csökkentése érdekében alakítják.”
Isola hozzátette, természetesen a három keverék közül a lágy a legtartósabb, így – amennyiben a kerékcserék számának csökkentése lesz a cél – a csapatok számára ez lehet a versenygumi.