Az olasz gyártó Monzában vetette be legújabb fejlesztését, miután 3 zsetont költött el az új belső égésű motor, az új turbó és hőenergia-visszanyerő rendszerre.
Az új komponenseket azonban csak a gyári csapat, illetve a Haas kezdte el használni, a Sauber pedig nem is tervezi, hogy beveti őket.
Ha ugyanis így tenne, és mindhárom új elemet beépíteni Felipe Nasr és Marcus Ericsson autójába, mindkét versenyző 20 rajthelyes büntetést kapna.
Márpedig ez a svájci kiscsapat számára túlságosan nagy ár.
Az olasz gyártó Monzában vetette be legújabb fejlesztését, miután 3 zsetont költött el az új belső égésű motor, az új turbó és hőenergia-visszanyerő rendszerre.
Az új komponenseket azonban csak a gyári csapat, illetve a Haas kezdte el használni, a Sauber pedig nem is tervezi, hogy beveti őket.
Ha ugyanis így tenne, és mindhárom új elemet beépíteni Felipe Nasr és Marcus Ericsson autójába, mindkét versenyző 20 rajthelyes büntetést kapna.
Márpedig ez a svájci kiscsapat számára túlságosan nagy ár.
„Összeültek a mérnökeink a Ferrarival és meghozták a döntést” – mondta Monisha Kaltenborn csapatfőnök.
„Megfelelő indokaink vannak. Mérlegelnünk kellett a büntetést, amit cserébe kapnánk. Márpedig mi nem akarjuk ezt megkockáztatni, mert túl nagy ár lenne.”