Veszélyes szituációt került el Schumacher az Ausztrál Nagydíjon, amikor a biztonsági autó mögött haladt, majd Tsunoda fékezett előtte, a Haas versenyzője pedig félrerántotta a kormányt, hogy ne ütközzön neki az AlphaTaurinak.
Tsunoda előtt csapattársa, Gasly haladt, akitől próbálta tartani a távolságot a japán versenyző, ezért fékezett.
A versenybírák a futamot követően mindhárom versenyzőt behívták, és ugyan büntetést egyikőjük sem kapott, a stewardok azt javasolják, az esetről még szükséges beszélgetnie az FIA versenyigazgatóinak és a pilótáknak.
A biztonsági autótól az elöl haladónak maximum 10 autónyi távolságot kell tartania, ezzel együtt a mögötte lévő pilóták pedig igyekeznek megfelelő hőmérsékleten tartani a fékeket és az abroncsokat, valamint a lehető legszorosabban követni egymást.
Ez olykor veszélyes szituációt teremthet, amiről a versenybírák szerint beszélni kell a jövőben.