A versenybírák szerint felül kell vizsgálni a biztonsági autós protokollt - F1VILÁG.HU

A versenybírák szerint felül kell vizsgálni a biztonsági autós protokollt

HIRDETÉS
Mick Schumacher, a Haas versenyzője veszélyes helyzetbe került az F1-es Ausztrál Nagydíjon, amikor Yuki Tsunodával, az AlphaTauri versenyzőjével majdnem összeütközött a biztonsági autó mögött.
MELBOURNE GRAND PRIX CIRCUIT, AUSTRALIA - APRIL 09: Mick Schumacher, Haas VF-22 during the Australian GP at Melbourne Grand Prix Circuit on Saturday April 09, 2022 in Melbourne, Australia. (Photo by Mark Sutton / LAT Images)

Veszélyes szituációt került el Schumacher az Ausztrál Nagydíjon, amikor a biztonsági autó mögött haladt, majd Tsunoda fékezett előtte, a Haas versenyzője pedig félrerántotta a kormányt, hogy ne ütközzön neki az AlphaTaurinak. 

Tsunoda előtt csapattársa, Gasly haladt, akitől próbálta tartani a távolságot a japán versenyző, ezért fékezett. 

A versenybírák a futamot követően mindhárom versenyzőt behívták, és ugyan büntetést egyikőjük sem kapott, a stewardok azt javasolják, az esetről még szükséges beszélgetnie az FIA versenyigazgatóinak és a pilótáknak. 

A biztonsági autótól az elöl haladónak maximum 10 autónyi távolságot kell tartania, ezzel együtt a mögötte lévő pilóták pedig igyekeznek megfelelő hőmérsékleten tartani a fékeket és az abroncsokat, valamint a lehető legszorosabban követni egymást. 

Ez olykor veszélyes szituációt teremthet, amiről a versenybírák szerint beszélni kell a jövőben. 

Görgess tovább, a reklám után folytatjuk!

A legfrissebbek

A versenybírák szerint felül kell vizsgálni a biztonsági autós protokollt
Fogadj a Las Vegas-i Nagydíj győztesére! Íme a legjobb szorzók és tippek! (x)
Ekkor rajtol az F1-es Las Vegas-i Nagydíj
Az F1-es Las Vegas-i Nagydíj rajtrácsa

Kövess minket a Facebookon is!

Kövess minket a Facebookon is!