Több aerodinamikai újítást is pályára visz a hétvégi Szingapúri Nagydíjon a Haas Forma-1-es csapata.
Több aerodinamikai újítást is pályára visz a hétvégi Szingapúri Nagydíjon a Haas Forma-1-es csapata.
Az új csomagon már hónapok óta dolgozott az amerikai istálló, a továbbfejlesztett első szárnyat, módosított padlólemezt, illetve fékcsatornákat pedig hétvégén végre pályára is vihetik a versenyzők.
Günther Steiner csapatfőnöke elárulta, valójában már jó ideje kifejlesztették az új elemeket, a gyártási folyamat azonban egy kicsit hosszadalmas volt.
„Az idei autó fejlesztését már több mint 2 hónapja teljesen befejeztük” – mondta a szakember.
„Ezek a változtatások a szélcsatornában nyert adatok alapján készültek, és egy kicsit sokáig tartott a kifejlesztésük. De kihasználtuk a rendelkezésre álló időt, hogy jobban felkészüljünk a következő szezonra. Ez az utolsó fejlesztése a 2016-os autónak.”
Steiner hozzátette, 2 hónapja már csak és kizárólag a 2017-es versenygép fejlesztésén dolgoznak.
„Február óta 60 százalékos modellt használunk a szélcsatornában, ám egészen júniusig a két autót párhuzamosan fejlesztettük. Az elmúlt két és fél hónapban azonban már minden erőnkkel a 2017-es modellre koncentráltunk.”