A két francia pilóta egyaránt négy ponttal rendelkezik a bajnokságban, és az ausztrál időmérőn is hasonló teljesítményt nyújtottak, párharcukban a kulcstényezőt az a hét ezredmásodperc jelenthette, amennyivel Ocon lecsúszott a Q3-as részvételről.
„Sajnos egy sokáig jónak tűnő nap végül frusztrációval végződött” – nyilatkozta Ocon. „Megvolt a tempónk egy erős Q3-as szerepléshez, de a záró Q2-es köröm utolsó két kanyarjában forgalomba ütköztem, ezáltal pedig veszítettem valamennyi időt. Az én hibám, hogy elment ott az a pár tized, pedig egyébként erős időmérőnk volt. Temérdek pozitívumot vonhatunk azonban le a napból, hiszen a teljesítmény ott van az autóban, és csak éppen hogy lemaradtunk az első tízről.”
Gasly a napokban még némi időt kért új csapatától, az Alpine-tól, hogy kellően beilleszkedhessen és képes legyen a maximumot kihozni az autójából, s talán a még mindig friss csapatváltásnak tudható be, hogy ezúttal sem volt teljesen elégedett a leggyorsabb körével.
„Nem nevezném rossznak az időmérő eredményét, még ha úgy is éreztem, hogy egy-két tizedet benne hagytam a körben” – értékelt Gasly. „Jó munkát végeztünk azzal, hogy körről körre javítani tudtunk a köridőn és elértük a Q3-at, ami velem először történt meg Melbourne-ben. Nehéz volt a gumikat kellően jó működési tartományba vinni, és ezen a téren is muszáj volt minden körben javulnunk. A verseny érdekesnek ígérkezik, hiszen a legtöbb csapat nem szerzett tapasztalatokat a hosszú etapokról. Meglátjuk, mire leszünk képesek a kilencedik helyről, de igyekszünk a lehető legtöbb pontot szerezni.”