Orosz Nagydíj

Ne maradj le! Ez történik az Orosz Nagydíj helyszínén, Szocsiban!

Glock csúnyán kifakadt saját csapatára

Ismét kifakadt csapatára, a Virgin Racingre a korábban szebb napokat is megélt Timo Glock.


Ismét kifakadt csapatára, a Virgin Racingre a korábban szebb napokat is megélt Timo Glock.

Habár az istálló reményteljesen vágott neki az idei évadnak, a múlt hétvégi Ausztrál Nagydíjon mind Timo Glock, mind újonc csapattársa, Jerome D’Ambrosio szembesült a szomorú valósággal: a Virgin versenyautója idén sem versenyképes, és könnyen lehet, hogy megfelelő fejlesztések hiányában a következő nagydíjakon nem tudják kvalifikálni magukat a vasárnapi versenyekre.

„A csapat struktúrája szempontjából sikerült előrelépnünk, technikai oldalról sokkal jobbak vagyunk, mint az elmúlt évben. De teljesítmény szempontjából meglátásom szerint hátrafelé mozgunk” – mondta csalódottan Timo Glock.

„A többiek határozott előrelépéseket tettek. Mi viszont nem vagyunk képesek erre. A barcelonai teszteken ezt nem hittük volna, mostanra azonban világossá vált, hogy nem vagyunk ott, ahol lennünk kellene. A csapatnak el kell gondolkodnia bizonyos dolgokon és változtatásokat kell eszközölnie, hogy közelebb kerüljünk. Nem folytathatjuk így. Ez nem lehetséges.”

Noha a Virgin két versenyzője – a HRT pilótáival ellentétben – elindulhatott a múlt hétvégi versenyen, Timo Glock szerint nagy a valószínűsége annak, hogy ez megváltozik a közeljövőben, amennyiben nem sikerül sürgősen javítaniuk a teljesítményen.

„Egyértelműen lehetséges. Egy ponton 105 százaléknál jártunk, ha jól emlékszem, tehát volt némi mozgásterünk, de ha [Malajziában] a többiek [az élmezőny] felrakják a lágy gumikat a Q1-ben, akkor nagy bajba kerülhetünk.”

„Az autó egyensúlya nem olyan rossz, a problémát valójában a leszorítóerő hiánya okozza, és a csapaton belül az emberek ezt nem veszik észre.”

Arra a kérdésre, hogy a probléma a CFD-technológiában gyökeredzik-e, Glock a következőképp nyilatkozott: „El kell gondolkodnunk ezen. Más csapatok is használják a CFD-technológiát, viszont a szélcsatornában elvégzett munkával vegyítve, tehát itt az ideje annak, hogy körbejárjuk ezt a témát.”

Görgess tovább, a reklám után folytatjuk!

HIRDETÉS

Iratkozz fel hírlevelünkre!

Hozzájárulok, hogy az F1VILAG.HU hírlevel(ek)et küldjön számomra, és közvetlen üzletszerzési céllal megkeressen az általam megadott elérhetőségeimen saját vagy üzleti partnerei ajánlatával:*
Hozzájárulok (Az adatkezelés részletei »)

Ezeket is ajánljuk!

HIRDETÉS

További hírek

HIRDETÉS
HIRDETÉS
HIRDETÉS

Lépj be a paddockba! Ez történik Szocsiban!