A Forma-1 hivatalos szezonindító eseménye február 18-án lesz Londonban, az O2 Arénában, ahol mind a tíz csapat bemutatja idei versenyautóját — egészen pontosan azok fényezését, hiszen naivitás lenne azt gondolni, hogy tényleges betontorpedóikat megmutatják a nagyközönségnek. A Ferrari a minap jelezte, egy nappal a kollektív bemutató után, február 19-én tartja új autójának leleplezését.
Christian Horner, a Red Bull csapatfőnöke a Sky Sports F1 televíziónak adott interjújában beszélt saját 2025-ös autójukról — illetve azokról a kihívásokról, melyekkel szembe kell nézniük a tervezése során.
„Ez az első alkalom, hogy Adrian [Newey] egyáltalán nem vett részt az autó fejlesztésében” – mondta a brit szakember. „A csapat számára ez egy újabb kihívás, hogy helytálljanak ebben a helyzetben.”
„Biztos vagyok benne, hogy képesek lesznek megoldani ezt a feladatot. Nagy tapasztalattal és mély tudással rendelkeznek, meglátjuk, milyen lesz az RB21, amikor január végén bemutatjuk.”
Miután a Red Bull az elmúlt években sem mutatta meg valódi versenyautóját a hivatalos prezentációk alkalmával, valószínűleg januárban sem kerül sor erre, így az RB21-es csak a február végi, bahreini teszten debütál majd.
A Red Bull Racing csapata a 2024-es szezonban komoly kihívásokkal nézett szembe, különösen az idény második felében. Horner ugyanakkor kiemelte, hogy az istálló sikeresen megoldotta a nehézségeket, és erős teljesítménnyel zárta az évet, amelynek köszönhetően Max Verstappen negyedik világbajnoki címét is megszerezhette.
„A csapat nagyszerű munkát végzett, amikor az év során felmerült nehézségekkel kellett megküzdenünk, és az idény végére sikerült javítani az autó teljesítményén” – nyilatkozta Horner.
„Pole pozíció és győzelem Katarban, győzelem Brazíliában. Nagyon versenyképesek voltunk a sprintversenyeken is, például Brazíliában és Austinban. Ez mind bizonyítja, hogy sikerült fejlődnünk a szezon végére.”