Komoly előrelépést tett aerodinamikai fronton a Ferrari alakulata, a nemrégiben komoly fejlesztésen átesett új szélcsatorna ugyanis úgy tűnik, végre megfelelő eredményeket szolgáltat.
Komoly előrelépést tett aerodinamikai fronton a Ferrari alakulata, a nemrégiben komoly fejlesztésen átesett új szélcsatorna ugyanis úgy tűnik, végre megfelelő eredményeket szolgáltat.
A patinás olasz istálló az elmúlt években sokat szenvedett amiatt, hogy a szélcsatornában kapott eredmények, illetve a pályán látottak közti korreláció nem volt megfelelő, maranellói létesítményük tehát nem ritkán hibás eredményeket szolgáltatott.
A Ferrari éppen ezért az elmúlt évben jelentős fejlesztésekbe kezdett, az új szélcsatornát pedig nemrégiben kezdte el újra használni.
A csapat új versenygépe múlt héten először gurult pályára Jerezben, és úgy tűnik, komoly előrelépéseket tett a Ferrari aerodinamikai téren, a szélcsatornában látottak ugyanis megerősítést nyertek a versenypályán is.
A gárda csapatfőnöke, Stefano Domenicali a múlt heti, jerezi tesztet követően elárulta, elégedettek az előszezon eddigi alakulásával, persze továbbra is két lábbal a földön járnak.
„A teljesítményszinteket még nem tudjuk értékelni, sem az F14 T kódjelű versenyautóét, sem riválisainkét” – mondta a szakember.
„A legfontosabb, hogy annyi kört megtegyünk, amennyit csak tudunk, hogy mérnökeink megkaphassák azokat az adatokat, melyek szükségesek z autó fejlesztéséhez. Korai lenne még pontos értékelést adni.”
„Ami számít, hogy pontos elképzeléseink vannak arról, hogy mit kell tennünk most, és milyen irányba kell elindulnunk, hogy a lehető legjobb formában érkezzünk meg Melbourne-be.”