Minderre azt követően került sor, hogy felmerült a gyanú, a McLaren és a Mercedes trükközik az első szárnyak hajlékonyságával — noha autóik rendszeresen átmennek az FIA kötelező terheléses tesztjein. Miután az FIA egyértelműsítette a regulákat, és kvázi szabályosnak minősítette a két említett csapat megoldásait, olyan hírek kezdtek el terjedni, melyek szerint a Ferrari a rivális csapatok útjára lépett, és az eddigieknél jóval hajlékonyabb első szárnyat használt a legutóbbi versenyeken, ez pedig alapvetően hozzájárulhatott a csapat parádés formájához.
A Sky Sports F1 televízió Brazíliában kérdezte meg a témában a csapat monacói pilótáját, Charles Leclerc-t, aki azonban határozottan cáfolta, hogy az FIA egyértelműsítése után változtattak volna.
„Cáfolom a dolgot, az egyetlen helyszín, ahol új első szárnyunk volt, az Szingapúr volt, ahol egy teljesen más konfigurációt használtunk, mint Austinban. Lehet, hogy láttatok más dolgokat, de amit én el tudok mondani, hogy Szingapúr óta nincs új első szárnyunk, ennyi” — magyarázta a monacói.
„Viszont jó irányba haladunk az autóval. Monzában jött az első fejlesztés, aztán Szingapúrban egy második — nem emlékszem, hogy a kettő között volt-e bármi is, talán kisebb dolgok. De minden jó irányba halad, egyszerűen csak nem voltak olyan pályák eddig, amik kiemelték ezeket a fejlesztéseket. Amikor megérzetünk Austinba, tudtuk, hogy egy nagyon fontos hétvége vár ránk, hiszen megmutatja majd, hogy mekkora előrelépéseket tettünk, és így is lett. Ez jó dolog. De nem jelenti azt, hogy az összes versenyt megnyerjük mostantól.”