A Ferrari versenyzőjét a futam után arról kérdezték, hogyan taktikáztak volna abban az esetben, ha az élen autózó Oscar Piastri úgy dönt, nem áll ki második kerékcseréjére, hanem kint marad a pályán.
„Őszintén szólva, talán vártunk volna egy-két körig, csak hogy lássuk, hogyan alakulnak a dolgok. Úgy éreztem, hogy az utolsó két-három körben, mielőtt Oscar kiállt, talán egy kicsit közelebb kerültünk, de ezt még ellenőriznem kell” – nyilatkozta Leclerc. „Nehéz volt közelebb kerülnöm, főleg a bal első kerék és az alulkormányzottság miatt, amit Oscar mögött tapasztaltam…”
„Túl nagy alulkormányzottságom volt. Szóval lehet, hogy egy második kiállást választottunk volna, hogy agresszívebben próbáljunk visszajönni a végén. De végül is nem így tettünk.”
A verseny döntő pillanataiban Leclerc teljes koncentrációval figyelte az autója teljesítményét, különösen a bal első abroncs szemcsésedésére fókuszált, ami könnyen elvehette volna tőle a győzelmet.
„Az egyetlen dolog, amire igazán figyeltem, az a bal első abroncsom volt. Láttam, hogy kicsit szemcsésedik, és nagyon nem akartam, hogy ez súlyosbodjon. Tudtam, hogy ez az, ami miatt elveszíthetem ezt a versenyt. Szóval csak erre helyeztem a fókuszt az utolsó… Tulajdonképpen attól a pillanattól kezdve, hogy a kemény abroncsokat felraktuk az autóra. Amint megváltozott az egyensúly, úgy éreztem, hogy a tempó kezd visszatérni.”