Az eredmények tekintetében a Red Bull idén abszolút dominál az F1-ben: a csapat idei, RB19-es versenygépével a szezon eddigi összes versenyét megnyerte, és toronymagasan vezeti az összetett pontversenyt úgy Max Verstappen révén, mint a konstruktőrök küzdelmében.
Az osztrákok pedig természetesen nem akarnak itt megállni: a Red Bullnál abban bíznak, a szezon második felében tovább tudják gyarapítani győzelmeik számát, sőt, most már azt sem tartják elképzelhetetlennek, hogy a bajnokság összes versenyén ők szeljék át elsőként a célvonalat.
Ha az egy szezonban aratott győzelmi arányt nézzük, a Forma-1 legeredményesebb versenyautója eddig a McLaren 1988-as, MP4/4-es modellje volt, mely az adott évben a bajnokság 16 versenyéből 15-öt megnyert Ayrton Senna és Alain Prost révén. Az egy idényen belül szerzett győzelmek számát tekintve viszont a Mercedes W07-es, 2016-os modellje az, mely kiemelkedik: az az autó Nico Rosberg és Lewis Hamilton irányítása mellett a bajnokság 21 versenyéből 19-et nyert meg.
Bár a Red Bull RB19-ese eddig 100 százalékos teljesítményt nyújtott, a csapat technikai igazgatója, Pierre Wache mégsem gondolja azt, hogy az F1 történetének egyik legjobb konstrukciója lenne.
„Kétlem, hogy így lenne. Ezt talán jövőre látjuk csak igazán, mivel nagyon bízom abban, hogy a következő évi autó összességében jobb lesz ennél.”
„Az autó által elért sikerek nagyszerűek, de azt gondolom, a versenyautó és a versenyző kombinációjáról van itt szó. És persze a 2014 óta elvégzett kemény munkáról, a csapat újjáépítéséről, az új szakemberek érkezéséről, az új szervezetről – mindezek együttesen hozták létre azt, ami most a rendelkezésünkre áll. Ez nem jön egyik pillanatról a másikra, sem pedig véletlenül.”
Wache arról is beszélt, szerinte a Red Bull idei autója valójában „átlagosnak” mondható, ám mivel minden területen meglehetősen jól teljesít, a riválisok fölé tud kerekedni.