A Ferrari múlt héten rántotta le a leplet 2024-es Forma-1-es versenyautójáról, amit már rögtön a prezentáció napján pályára is vitt házi tesztpályáján, Fioranóban. Bár ekkor még csak 15 km megtételére volt lehetősége a csapatnak, másnap megtartotta első filmforgatási napját is az SF-24-essel, ekkor már a Pirelli demóabroncsaival felszerelt versenygéppel 200 km-t körözhettek a versenyzők.
Olasz médiajelentések szerint az új versenygép bejáratása igencsak jól sikerült: nem voltak különösebb problémák, és minden jel arra utal, hogy a fejlesztések során sikerült elérni a kitűzött célokat, az SF-24-es ugyanis sokkal jobban viselkedett a pályán, mint elődje, az SF-23-as kódjelű modell. Az új autó nemcsak a mérnökök, hanem a versenyzők arcára is mosolyt csalt, az ugyanis meglehetősen következetesen viselkedett a pályán, és vezethetőbb is volt elődjénél.
A tempóról ugyan még nagyon korai lenne beszélni, helyszíni megfigyelők szerint azonban az új autó debütálása ezen a téren is sokkal jobban sikerült, mint a tavalyi versenygépé: bár pályacsúcsot nem döntött az SF-24-es Fioranóban, voltak körök, melyek során az új autó 6-8 tizeddel gyorsabb volt a tavalyinál.
A Ferrari természetesen már Bahreinben készül, hiszen szerdán megkezdődik az előszezon egyetlen háromnapos tesztje, ahol már a rivális csapatokkal együtt készülhet az istálló a jövő hétvégi szezonnyitóra.