A hétfő délutáni körözés után, amikor az autóval való „barátkozás” volt a célja Ricciardónak, kedd délelőtt folytatta a munkát az ausztrál pilóta, ám 2 órával a teszt kezdete után a hátsó szárny felső eleme egyszerűen lerepült az autóról, a Renault pedig kicsúszott – szerencsére a gumifalat nem érintette.
Rengeteg időbe került a csapat számára, hogy megjavítsák az autót, így a 29 éves pilóta csupán 28 kört tudott megtenni.
„Amikor még rajta volt a hátsó szárnyelem, akkor minden rendben volt” – viccelődött az ausztrál. „Amikor letört, az olyan volt, mint amikor a kanyart próbálod meg bevenni nyitott DRS-sel. Amint fékeztem, elvesztettem az autó felett az irányítást, és kicsúsztam.”
„A falat elkerültük, de vissza kellett jönnöm, hogy megjavítsák a hátsó szárnyat, és nyilvánvalóan ez időbe került. És az alkatrészek is… Egy teszten sok elem nincs is nálunk. Szóval ezután vége is volt a délelőttömnek.”
Ricciardo egyelőre nem tud részletes információkat mondani tapasztalatairól, de a gumikezelésről összességében pozitívan nyilatkozott.
„Természetesen amikor a csapattal beszélek, a Red Bull-lal van összehasonlítási alapom, Nicónak viszont a tavalyi autóval. Mindkét nézőpontot érdekes hallani a csapat számára.”
„Nagyon lelkes voltam, mielőtt volt ez a… Nevezzük DRS-hibának. Hosszú etapot teljesítettem, 15 kört, vagy valahogy így” – folytatta.
„Az én összehasonlítási alapommal nehéz túl sokat mondani, de a gumikkal kapcsolatban, hogy hogy viselkednek a hosszú etapokon ezen a pályán, úgy éreztem, hogy rendben voltak.”