Sajtó: Már bő 1 másodperccel gyorsabb elődjénél az új Ferrari - F1VILÁG.HU

Sajtó: Már bő 1 másodperccel gyorsabb elődjénél az új Ferrari

HIRDETÉS
Igazán bizakodó új versenyautójával kapcsolatban a Ferrari Forma-1-es csapata – olasz sajtóhírek szerint az egyelőre még 675-ös kódnéven futó modell már most 1 másodperccel gyorsabb elődjénél a szimulátorban.
2 - GP ABU DHABI F1/2022 - VENERDI’ 18 /11/2022 Charles Leclerc

A Scuderia tavaly a 2. helyen zárta a konstruktőrök versenyét, és bár a szezon elején úgy tűnt, jó esélyük lehet a világbajnoki trófea elhódítására, végül egyre jobban lemaradtak az elsőséget végül behúzó Red Bulltól.

A Ferrari február 14-én mutatja be versenyautóját a nagyközönségnek, és bár az eredeti tervek szerint ezt Imolában szerette volna megtenni, a legfrissebb sajtóhírek már arról szólnak, a prezentáció mégis a maranellói főhadiszálláson lesz majd – ennek pedig legfőbb oka az időhiány.

A Formu1a.uno című olasz lap szerint az új autó fejlesztése remekül halad, már a gyártási- és összeszerelési folyamatok zajlanak, miközben a versenyzők természetesen intenzív munkát végeznek a szimulátorban. A lap értesülései szerint biztatóak a számok, a csapat új autója ugyanis a szimulációk szerint már most több mint 1 másodperccel gyorsabb elődjénél, az F1-75-ösnél.

Hogy ez mennyire valós, és mit is jelent pontosan, azt nehéz megmondani – már csak azért is, mert az új Ferrari teljesítménye, illetve az eredmények nagyban függnek majd attól, hogy a rivális csapatok autói hogyan teljesítenek. Az 1 másodperces gyorsulás viszont valóban biztatónak tűnik, már csak azért is, mert a Forma-1 együléses versenyzéssel foglalkozó divíziójának igazgatója, Nikolas Tombazis a hetekben úgy nyilatkozott, a padlólemezre vonatkozó új szabályozás miatt a versenyautók nagyjából fél másodpercet lassulhatnak elődjeikhez képest – ezt a hátrányt viszont a jól fejlesztő csapatok hamar leküzdik majd.

Arról már korábban cikkezett az olasz sajtó, hogy a Ferrari a V6-os erőforrás terén léphet a legnagyobbat előre, az elmúlt hónapokban ugyanis sikerült leküzdeni azokkal a megbízhatósággal kapcsolatos problémákat, melyek miatt 2022-ben csak nagyritkán tudták a maximális teljesítménnyel használni motorjukat.

Amíg persze nem kezdődik el a 2023-as idény, addig csak találgatni tudunk az erőviszonyokról: a Forma-1-es világbajnokság március 5-én rajtol majd el a Bahreini Nagydíjjal.

Görgess tovább, a reklám után folytatjuk!

A legfrissebbek

Sajtó: Már bő 1 másodperccel gyorsabb elődjénél az új Ferrari
Piastri elmondta, miért kapott közel egy másodpercet Norristól
Hamilton az élen, Verstappen csak 17. Las Vegasban
A Ferrari-főnök szerint „furcsa”, hogy bepanaszolta őket a Red Bull
Bottas rajtbüntetést kap Las Vegasban

Kövess minket a Facebookon is!

Kövess minket a Facebookon is!