Az anyacsapatnak győzelmet, a kis bikáknak súlyos vereséget hozott a „hazai” verseny. Már a tegnapi időmérő sem úgy alakult, ahogy szerették volna (Kvyat volt a Q1 egyik fő áldozata). A mai napon azonban egyáltalán nem találták a tempót.
Alexander Albon motorcsere miatt elve hátulról indult, de végül nem sikerült azt a bravúrt végrehajtania, mint Carlos Sainznak, és a 15. helyen zárt.
„Sajnos nem volt meg a tempónk ma, nagyon kemény első etapunk volt, ahol egyszerűen nem voltunk elég gyorsak. A verseny második felére már javult a helyzet, de már túl nagy volt a hátrányunk, amit nem tudtunk ledolgozni az előttünk lévőkkel szemben. Nehéz elfogadni ezt a tényt, mert pénteken a hosszú távú tempónk nagyon meggyőző volt. Sorozatban a második olyan verseny, ahol küzdöttünk az autó egyensúlyával, ki kell derítenünk, hogy ez miért történt.”
Daniil Kvyat, egy újabb balszerencsés hétvégén van túl, a tegnapi forgalmi akadályok után ma az autóval nem találta az összhangot, így végül nem jutott előrébb a 17. helynél a futam végén.
„Nem ez volt életem legélvezetesebb versenye, az már biztos, azonban számítottunk rá, hogy ilyen lesz. Sok leszorítóerőt vesztettem, emiatt megrekedtem a mezőny végén. Nem a mi versenyünk volt, távol voltunk mindentől. Tudjuk, hogy ennél jobbra vagyunk képesek, így ezt el kell felejteni és előre kell koncentrálni a következő hétvégére.”
Franz Tost csapatfőnök, saját teljesítményükhöz nem igazán tudott mit hozzátenni, de korábbi pilótájának sikerére nagyon büszke volt.
„Először is, szeretnék gratulálni a Hondának, a Red Bullnak és a nagyszerű Maxnek, aki fantasztikus győzelmet szerezett itt a Red Bull Ringen. Pokoli munkát végeztek Sakurában ezért a nagyszerű eredményért. Ami a Toro Rossót illeti, nem sok mit tudok mondani. Nem mutattunk jó teljesítményt.
Toyoharu Tanabe, a Honda F1 technikai igazgatója a japán gyártó eredményét méltatta és összegezte, hogy miként jutottak el ehhez a sikerhez.
„Köszönjük a kemény erőfeszítést a Honda teljes F1-es csapatának Japánban és Milton Keynes-ben is. Fáradhatatlanul dolgoztak, és megcsináltuk, ez az első győzelmünk a hibrid érában, és az első a Forma-1-ben a 2006-os Magyar Nagydíj óta. Külön köszönet ezen emberek családtagjainak és a szurkolóinknak. Valamint természetesen köszönet Max Verstappennek, aki ma bebizonyította, az Aston Martin Red Bull Racing milyen nagyszerű autó. Nem felejthetjük el a Toro Rosso hozzájárulását sem ehhez a mai sikerhez, hiszen ők taposták ki az utat az elmúlt évben ahhoz, hogy ma itt ünnepelhessünk. 2015-ben tértünk vissza ebbe a sportágba, de ez a mai nap egy új kezdet számunkra. A rövid ünneplés után visszatérünk, hogy kielemezzük az adatokat, annak érdekében, hogy közelebb kerüljünk riválisainkhoz.”