A vállalat a japán gyártóval, illetve a Red Bull mérnökeivel szoros együttműködésben dolgozott az elmúlt hónapokban annak érdekében, hogy tovább növelhessék az RB16B jelű versenyautó teljesítményét.
Mivel 2020-ban nem engedélyezték az üzemanyag-fejlesztést, az idei évben pedig mindössze egy specifikációt lehet használni, az ExxonMobil szakembergárdája arra fókuszált, hogy egy vadonatúj formulával álljon elő 2021-re, mellyel a legtöbbet tudják kihozni a Honda RA621H kódjelű erőforrásából.
„Az elmúlt év során az ExxonMobile specialistái szorosan együttműködtek mi mérnökeinkkel, illetve a Honda szakembereivel, hogy egy olyan üzemanyaggal álljanak elő, mely harmóniában tud együtt dolgozni új Honda-erőforrásunkkal, illetve az RB16B-vel” – mondta Christian Horner.
„A csapat arzenáljában minden egyes összetevő rendkívüli módon értékes a 2021-es világbajnokság során.”