Büntetés nélkül zárult az F1-es Magyar Nagydíj egyetlen utólagos vizsgálata, ami a Hamilton és Verstappen között a 63. körben történt incidens miatt indított a Nemzetközi Automobil Szövetség. A holland címvédő a harmadik helyért támadta az előtte haladó ellenfelét, akit az egyes kanyar féktávjánál ért utol. Verstappen belülről próbált elmenni Hamilton mellett, de a kanyart elfékezve megpattant a Mercedes jobb első kerekén, és a bukótérbe csúszott.
A két pilóta eltérően értékelte a szituációt. Hamilton szerint az eset versenybaleset volt, Verstappen viszont azzal érvelt, hogy azért fékezte el a kanyart, mert Hamilton féktáv alatt mozdult meg, és hasonlók miatt az ő nyakába „sok szar zúdult az Osztrák Nagydíjon“. A felügyelők szerint Hamilton valóban tehetett volna többet a baleset elkerülése érdekében, de ezt önmagában nem tartották eléggé fajsúlyosnak.
Verstappen kapcsán kihangsúlyozták, hogy a DRS-nek köszönhetően a szokásosnál nagyobb tempóval érkezett meg az egyes kanyarba, a fékezést azonban ugyanott kezdte meg, mint korábban. Ezt követően az első kerekeit állóra fékezve elhagyta az előzésre alkalmas ívet, és ezt követően ütközött a Mercedesnek.
Mivel a baleset egyik pilóta számlájára sem írható igazán, így az eset vizsgálatát büntetés kiosztása nélkül lezárták. Lewis Hamilton tehát a harmadik, Max Verstappen pedig az ötödik lett a Magyar Nagydíjon.