Perez a pole pozícióból rajtolva győzött Dzsiddában, miközben Verstappen a 15. helyről indulva a 2. pozícióban ért célba. Amint a holland felküzdötte magát csapattársa mögé, nem igazán tudott faragni a hátrányából.
A verseny után Verstappen oda is szúrt csapatának az időmérőn elszenvedett technikai problémák miatt, és leszögezte, nem azért versenyez a Forma-1-ben, hogy a 2. helyen érjen célba. A korábbi F1-es versenyző Martin Brundle a minap rovatában arról írt, Verstappen időmérős gondjai izgalmas küzdelmet ígértek vasárnapra – végül azonban a Red Bull dominanciájáról szólt a verseny.
„Végül újfent megmutatkozott a Red Bull totális dominanciája Dzsiddában” – fogalmazott a Sky Sports szakkommentátora. „Őszintének kell lennem, és be kell valljam, hogy amikor amikor jött Max Verstappen főtengely-problémája az időmérőn, melynek eredményeképp csak a 15. helyről vághat neki a versenynek, csendben örültem, megkönnyebbültem és energikussá váltam! Nem Max és hihetetlen tehetsége ellen beszélek, de legalább várhattuk valamiért a versenynapot.”
„Perez képes volt megmérkőzni mindennel, amivel Verstappen előállt a sebességet tekintve, és megfelel stílusban nyerte meg a versenyt. Verstappen az utolsó körben szerezte meg a leggyorsabb körért járó bajnoki pontot, és ez egyértelműen dühítette Perezt, aki meglepődött azon, hogy a csapat nem fújta le a kettejük csatáját, amikor könnyedén zsebükben tudhatták a kettős győzelmet, ráadásul küszködött a beeső fékpedállal, és amiről nem tudott, hogy Max is vibrációt érzett a váltója körül.”
Brundle szerint Verstappent meglephette az, hogy Perez képes volt tartani a versenytempóját a futam során.
„A ’Verstappen csapat’ talán meglepődött azon, hogy Perez tartani tudta a tempójukat, és kétségkívül kívül dühítette őket az, hogy végül az időmérőn elszenvedett autóprobléma fosztotta meg Maxot azzal, hogy új rekordot állítson fel, és 21 versenyből 16-ot megnyerjen.”