A 2021-es szezonban 145 millió dolláros költségkeretből kell majd gazdálkodniuk az F1-es csapatoknak, ez az összeg 2022-ben 140 millió dollárra csökken, majd egy évvel ezután már csak évente 135 millió dollár áll majd az istállók rendelkezésére – ez az összeg 2025-ig ezen a szinten is marad majd.
„Egy olyan pénzügyi környezetben élünk, ami nagyon különbözik attól, ami a koronavírus előtt volt” – nyilatkozta Wolff.
Wolff bízik benne, hogy a költségek csökkentése nemcsak ahhoz járul hozzá, hogy a mezőny csapatai közelebb kerülnek egymáshoz, hanem ahhoz is, hogy a jól teljesítő csapatok profitot is termelnek majd.
„Elfogadtuk az alacsonyabb költségvetés, mert sikeres versenycsapatként képesnek kell lenned arra, hogy pénzt keress, ne pedig veszteségesen működj. Úgy gondolom, ezért kell támogatnunk az olyan dolgokat, mint a költségvetési plafon.”
„Számunkra a költségvetési plafon azt jelenti, hogy újra kell szervezni azt, ahogyan dolgozunk, és új területeken kezdjük el foglalkoztatni az embereket. Lehet, hogy más versenykategóriák után is nézünk, hogy az emberi erőforrásainkat és a szellemi tulajdonunkat a Daimlernél tartsuk, a Mercedesen belül” – mondta Wolff.