A hétvégén Mugellóban, Olaszországban rendezik a Ferrari 1000. nagydíját, amelyet sok versenyző alig ismer, hiszen F1-es futamot még nem tartottak ezen a helyszínen.
Az egyetlen DRS-zóna a hosszú, enyhén kanyarodó egyenesben lesz, és nagyjából a táv kétharmadán használhatják majd nyitható hátsó szárnyaikat – az aktiválópont 290 méterrel az egyenest megelőző kanyar kijárata után lesz.
A DRS-zónát a pálya legrövidebb kanyarja, a San Donato követi, a DRS-zónát megelőző mérési pont pedig az utolsó, 15-ös kanyar bejáratánál lesz.
Néhány pilóta úgy gondolja, nehéz lesz az előzés a Toszkán Nagydíjon.
„Ez talán nem a legjobb a versenyzésre” – mondta Lando Norris, a McLaren pilótája. „Nem tudom, hogy látni fogunk-e egyáltalán előzést az első és az utolsó kanyar között. Néhány szempontból olyan lesz, mint a Hungaroring. De ez egy fantasztikus pálya az időmérőre, hihetetlen lesz.”