A 76 körön keresztül dolgozó orosz így magyarázta a hármas kanyarban történő hajmeresztő pillanatokat:
„Olyan közel akartam követni az előttem haladót, amennyire csak lehetséges” – kezdte a napot hetedikként záró újonc.
„Jól ismert téma, hogy a Forma-1-es autók rengeteg leszorítóerőt veszítenek, amikor egymást követik.”
„Nagyon minimális lehetőségünk van a gyakorlásokra. Az idénynyitó bahreini futamon vélhetően sok autó lesz majd előttem, ezért összességében kíváncsi voltam arra, mennyi a leszorítóerő-veszteség.”
„Meg kellett tapasztalnom. Őszintén: majdnem ütköztem is, mert túl nagy volt a szélárnyék. Kissé félelmetes pillanat volt.”
„Antonio kevesebb üzemanyaggal volt kint a pályán, és nem egybefüggő köröket autózott, miközben én versenyszimulációt teljesítettem. Én lassabb voltam, ezért megelőzött. Mögötte akartam maradni, hogy tanuljak.”
Az elmúlt két évben a Forma-2-ben pallérozódó Mazepin elmondta, sokkal több leszorítóerőt veszít az F1-es autó, mint amihez ő hozzászokott a kisebb kategóriában.
„Nagy különbség, de nem is vagyok meglepve. A futamok sokkal nehezebbek lesznek.”