A módosított elemet már a Miami Nagydíj szabadedzésein tesztelte a csapat, Bakuban pedig élesben is felkerült a Scuderia autóira. Habár a versenyen a Ferrarik végsebessége a futamon elmaradt a riválisokétól – amikor a szélárnyéknak és a DRS aktiválásának jelentős hatása volt –, az időmérőn jóval közelebb voltak a Red Bullhoz.
Mattia Binotto, a Ferrari csapatfőnöke azt mondja, az új hátsó szárny remekül működött, és javított is az F1-75-ös versenygép végsebességén a kvalifikáción és a versenyen is. Az új elemet pedig számos jövőbeli versenyhétvégén használja majd a csapat, jó eséllyel hétvégén, Montrealban is.
„Azt gondolom, az ilyen szintű leszorítóerőt tekintve nincs olyan nagy hátrányunk a Red Bullhoz képest, a sebességek nagyon hasonlóak voltak” – mondta Binotto. „Úgy nyitott DRS-sel – ahogy láttuk az időmérőn –, mint zárt DRS-sel elég jó volt a csomagunk ahhoz, hogy legalább harcban legyünk, magunk mögött tartsuk Maxot az egyenesben, és védekezzünk.”
„Szóval összességében igen, szerintem a hátsó szárny úgy működik, ahogy vártuk. Hasonlóképp működik, mint a Red Bullé hasonló leszorítóerő mellett, és ez önbizalommal tölt el azzal kapcsolatban, hogy amennyiben használnunk kell, komoly problémák nélkül használhatjuk.”