A maranellóiak jó eséllyel pályáztak a kettős győzelemre a Red Bull Ringen, ám Carlos Sainz a futam utolsó harmadában motorprobléma miatt kiállni kényszerült. Charles Leclerc-nek sem volt sima versenye: a monacói a hajrában a gázpedállal küszködött, végül azonban behozta az első helyen a Ferrarit. Mattia Binotto csapatfőnök a leintés után elárulta, mire gyanakodnak Leclerc technikai problémája kapcsán.
„Még meg kell vizsgálnunk, de abból, amit hallottam a kezdeti visszajelzések kapcsán, inkább egy mechanikai problémáról volt szó” – mondta a szakember. „Ennél több részlettel viszont nem szolgálhatok.”
„Be kell vallanom, nagyon ideges voltam. Csalódott voltam a Carlosszal történtek miatt is, de annyira ideges lettem, hogy az utolsó három körben nem is néztem a versenyt!”
Binotto szerint a pénteki időmérőn bebizonyosodott, a Ferrari és a Red Bull autója között nincs nagy tempókülönbség, a gumikezelés szempontjából viszont ők jobb helyzetben voltak.
„Ami a nyers tempót illeti, szerintem nagyon hasonló helyzetben van a két csapat, ez az időmérőn is bebizonyosodott. Nem gondolom, hogy túl nagy különbség van a két autó között, ha van is, az a gumik degradációja miatt volt. A sprintfutamon egy kicsit előnyben voltunk a degradációt tekintve. A versenyen ez még nyilvánvalóbbá vált, mivel elkezdtünk nyomást helyezni Maxra a rajtnál, és nagyobb tempóre kényszerítettük őt, ami nagyobb degradációval is járt.”