A brit csapat óriási fejlődést tudott felmutatni a 2023-as évadra, Fernando Alonso révén pedig nyolc dobogós eredményt szerzett, így a konstruktőri verseny 5. helyén zárt. Bár a csapat az évad során lemaradt a fejlesztési versenyben, összességében sikeresnek értékelte az elmúlt idényt. Az Aston Martinnál persze nem dőlhetnek hátra, hiszen tudják, rengeteg munka vár rájuk, ha 2024-ben az élmezőnyben szeretnének harcolni.
„A csapat alapvetően remekül kivitelezte a hétvégéket, és a múltban is ez volt jellemző ránk. Most ráadásul próbáljuk úgy tervezni és fejleszteni az autót, hogy az élen harcolhassunk” — mondta Tom McCullough, az Aston Martin teljesítményigazgatója.
„Szuzukában volt egy hátsó szárnyunk, aminek gyártási gondjai voltak, problémánk volt az erőforrással, vagy Dzsiddában a kipufogóval. Ezeknek a dolgoknak nem szabad megtörténniük, ha az élmezőnyben akarunk harcolni — hétről hétre tökéletes hétvégéket kell produkálnunk.”
„A Red Bull például a megbízhatóság és a működés terén is kiválóan teljesít. Ez az a sztenderd, amelyhez fel kell érnünk, és nem csupán egyetlen területre kell összpontosítanunk. Rengeteg terület van, ahol szükségünk van apró előrelépésekre, hogy jobbá váljunk. Tudjuk, hogyha jó autókat adunk a versenyzőink alá, akkor jó eredményeket fognak szállítani nekünk, ezért erre kell fókuszálnunk.”
Mike Krack csapatfőnök három fő területet nevezett meg, melyeken javulniuk kell.
„A biztonság, a megbízhatóság, valamint a működés” — mondta a szakember. „Ha utóbbi tekintetében nem sikerül 100 százalékot nyújtanunk minden egyes edzésen, minden egyes versenyhétvégén, akkor nem tudunk maximális teljesítményt nyújtani, legyen szó az autóról, a versenyzőről, a beállításokról, vagy a mérnökökről.”
„Garantálnunk kell, hogy kipipáljuk ezt. Idén néhányszor elbuktunk, de tudjuk, hogy jól kell csinálnunk.”