Bármennyi kritika is éri, Michael Schumachernek nem szabad elkeserednie, és továbbra is nagyon keményen kell dolgoznia, hogy még jobb eredményeket érhessen el a szezon hátralévő részében, és a jövőben, mondta a Mercedes GP ügyvezetője, Nick Fry.
Bármennyi kritika is éri, Michael Schumachernek nem szabad elkeserednie, és továbbra is nagyon keményen kell dolgoznia, hogy még jobb eredményeket érhessen el a szezon hátralévő részében, és a jövőben, mondta a Mercedes GP ügyvezetője, Nick Fry.
A három év kihagyás után visszatérő hétszeres világbajnok úgy tűnik, egyre jobban szenved, és egyszerűen képtelen felvenni a tempót csapattársával, Nico Rosberggel, aki a szezon első felében több mint kétszer annyi pontot szerzett nála.
Schumacher ugyan mindent belead, azonban az elmúlt futamon éppen ez lett a veszte, hiszen elmondása szerint a nagy akarásnak nyögés lett a vége, ugyanis mind az időmérőn, mind a versenyen hibázott, ami miatt végül csak az utolsó pontszerző helyek egyikén végzett.
Közben egyre több kritika éri, egyre többen támadják gyenge teljesítménye miatt, ám csapata továbbra is mellette áll, és hisz benne, sőt folyamatosan bíztatja, hogy ne adja fel.
„Úgy vélem, Michaelnek most ki kell tartania” – mondta Fry az Autosportnak.
„Egyelőre nem jönnek össze számára a dolgok. Az elmúlt hétvégén voltak jó és rossz dolgok egyaránt. Jó volt az időmérő második etapja, de az utolsó, döntő szakasz egy kicsit kiábrándító volt.”
„A verseny alatt voltak időszakok, mikor azt gondoltuk, hogy jobb eredményt is elérhetünk, de ez sajnos nem jött össze a végén.”
„Világos, hogy mindenki a legjobbat várja Michael Schumachertől, hiszen egy hétszeres világbajnok, de nem szabad elfelejteni, hogy továbbra is ott van az első tízben, ami összességében igen figyelemreméltó.”
„Továbbra is a tanulás fázisában van, mi pedig hiszünk benne, ahogy ő is hisz magában. Szóval elég optimista vagyok” – tette hozzá az ügyvezető.
Bár nyilván nem esnek jól neki a kritikák és a támadások, Schumacher úgy érzi, eredményes lehet a szezon második felében, különösen azt követően, hogy az elmúlt versenyen csapata újabb lépést tett előre, és úgy tűnik, ő is kezdi megérteni a gumiproblémákat.
„Egyértelmű, hogy az autó sokkal közelebb volt a normális ’autó/gumi’ kapcsolathoz, hiszen véleményem szerintem a legtöbb probléma, amivel az elmúlt időszakban küszködtünk, azért jött elő, mert nem értettük a gumikkal kapcsolatos gondokat” – magyarázta a német pilóta.
„Valenciában hibáztunk az autóval, azonban a hétvégén visszatértünk a normál kerékvágásba Silverstone-ban, ahol már sokkal jobban teljesítettünk.”