Azt követően, hogy múlt heti ülésén jóváhagyta a szabályokat, az FIA hétfőn kiadta a jövő évi, már a módosításokat is tartalmazó sportszabályzatot, amely több pontban is eltér a korábbitól.
Azt követően, hogy múlt heti ülésén jóváhagyta a szabályokat, az FIA hétfőn kiadta a jövő évi, már a módosításokat is tartalmazó sportszabályzatot, amely több pontban is eltér a korábbitól.
Az irányító testület a csapattagok kímélése érdekében, a jövő évtől korlátozza a munkaórák számát a versenyhétvégéken.
Ennek értelmében, a szerelők éjfél és reggel hat között, vagy hajnali egy óra és hét óra között nem tartózkodhatnak a garázsban, függően attól, hogy délelőtt tíz, vagy tizenegy órakor kezdődik a szabadedzés.
A csapatok azonban egy szezon során négy alkalommal felmentést kérhetnek ezen tilalom alól, így olyan esetekben, mikor például egy versenyző csúnyán összetöri autóját, nem kell attól tartaniuk, hogy nem végeznek a munkával.
Az FIA azt is megerősítette, hogy a jövő évtől egy váltónak a jelenlegi négy helyett egymást követő öt versenyhétvégét kell kibírnia, azonban a csapatok egy alkalommal lehetőséget kapnak arra, hogy büntetés nélkül csereváltót használjanak, aminek csak az adott versenyhétvégét kell kibírnia, ám a szezonzárón ezt a kiváltságot nem kérhetik.
A gumiszabályok is némiképp változnak. A jövő évtől az első két szabadedzésen három száraz aszfaltra alkalmatos garnitúra áll majd a versenyzők rendelkezésére, míg a versenyhétvége hátralévő részében nyolc gumigarnitúrából kell gazdálkodniuk.
Amennyiben egy versenyző nem használja mindkét gumikeveréket a versenyen, kizárásra kerül, ám ha felfüggesztik a futamot és már újra sem indítják, azok a pilóták, akik nem teljesítették kiállásukat, harminc másodperces időbüntetést kapnak.
A technikai szabályzatban is helyet kapott, hogy érkeznek az állítható hátsó szárnyak, és tiltólistára kerül az F-csatorna illetve a dupla diffúzor.
Az FIA azt is megerősítette, hogy visszatér a 107%-os szabály a Forma-1-ben, miszerint azok a versenyzők, akik az időmérő első etapjában nincsenek 107%-on belül az első helyezett idejéhez képest, nem indulhatnak el az adott versenyen.