Jól vizsgázott a Lotus hosszabb tengelytávú versenyautója a Koreai Nagydíj pénteki edzésnapján, így az enstone-i gárda nem változtat eredeti tervein a hétvége hátralévő részére.
Jól vizsgázott a Lotus hosszabb tengelytávú versenyautója a Koreai Nagydíj pénteki edzésnapján, így az enstone-i gárda nem változtat eredeti tervein a hétvége hátralévő részére.
Habár Kimi Räikkönen pénteki programját jelentősen befolyásolta az első szabadedzésen elszenvedett balesete, Romain Grosjean a második szabadedzést a hatodik legjobb idővel zárta.
A Lotusnál úgy vélik, mostanra sikerült olyannyira kiismerni a hosszabb tengelytávú versenygépet, hogy megéri élesben is bevetni azt.
„Hogy őszinte legyek, nem éreztem olyan nagy különbséget, tehát rendben kell, hogy legyünk” – mondta Romain Grosjean.
„Papíron ez a változat sokkal stabilabb a gyors kanyarokban, illetve a lassabb fordulók bejáratánál – de nehéz megmondani, hogy így van-e, amikor az ember az autóban ül.”
„Nem végeztünk konkrét összehasonlításokat, de alapvetően nincsen okunk panaszra az autóval kapcsolatban.”
A Lotus először az Olasz Nagydíjon próbálta ki hosszabb tengelytávú autóját, Szingapúrban azonban a pálya sajátosságai miatt nem használta azt.