A Forma-1 tájékoztatása szerint a versenyeknek 2012 óta nem volt olyan nagy nézettségük, mint az elmúlt idényben: globális szinten 1,922 milliárdan kísérték figyelemmel a királykategória eseményeit a televíziós közvetítések révén, ez pedig 9 százalékos növekedést jelent 2018-hoz képest.
Ez volt a harmadik év sorozatban, hogy sikerült növelni a TV-s nézettségeket. Az öt legnagyobb piacnak ebből a szempontból Brazília, Németország, Olaszország, az Egyesült Királyság és Hollandi számít, valamennyi országban több mint 100 milliós nézettséget produkált az F1.
A top 20 piacán viszont voltak meglepetések: Robert Kubica szereplésének köszönhetően 256 százalékkal nőtt a TV-s nézettség Lengyelországban. Hollandiában egyébként 56, Olaszországban 29, Németországban 23 százalékkal nőtt a nézettség 2018-hoz képest.
Ha az egyedi nézőket vesszük alapul, a 20 leginkább érdeklődő országban 405,5 millióan követték az F1-es világbajnokság küzdelmeit, globális szinten ebben a tekintetben viszont némi, 3,9 százalékos visszaesést mértek.
A 21 versenyből 19-nek volt magasabb nézettsége, mint 2018-ban: az Olasz Nagydíjat kísérték figyelemmel a legtöbben, 112 millióan. Ez volt a legnézettebb futam a 2016-os Mexikói Nagydíj óta. A monzai versenyen kívül a monacóit, a brazilt és a németet is több mint 100 millióan látták a képernyőkön keresztül.
Nemcsak a TV-s szegmensben, hanem a közösségi médiában is jól teljesített a Forma-1: a Facebookon, a Twitteren, az Instagramon és a YouTube-on 32,9 százalékos növekedést sikerült elérni 2018 után. Nem meglepő tehát, hogy a népszerű sportligák közül ezúttal is az F1 rajongótábora növekedett a legjobban a közösségi oldalakon.
A Forma-1 hivatalos podcastjét, a „Beyond the Grid” című műsor 43 epizódját összesen 15 millióan hallgatták meg, a sportág hivatalos weboldalát közel 410 milliószor töltötték be a felhasználok.