Több istálló is megkérdőjelezte a Racing Point szabályosságát, amely kísértetiesen hasonlít a Mercedes tavalyi versenygépére, a Renault pedig már a Stájer Nagydíjat követően óvást nyújtott be a csapat versenyautói ellen.
A Renault óvásában az szerepelt, hogy a Racing Point megszegte a sportszabályzatot azzal, hogy nemcsak olyan alkatrészeket használ autóiban, melyek átvételét egy másik csapattól a regulák lehetővé teszik.
A versenybírák akkor elfogadhatónak találták az óvást, ezért további vizsgálatot rendeltek el, bekérték a Mercedestől a tavalyi évben használt első- és hátsó fékcsatornák tervrajzait, valamint a Racing Point idei alkatrészeit. A Racing Pointnak pedig összsen három hetet adtak arra, hogy összeszedjék a bizonyítékokat, vagyis a második silverstone-i versenyig bizosan nem lesz döntés.
Mivel az óvás mindig az adott versenyt érinti, ezért minden futamon újabb és újabb óvást kell benyújtania a Renault-nak. A csapat ezt meg is tette a Brit Nagydíjat követően, és továbbra is így tesznek majd, egészen addig, amíg nem lesz döntés az ügyet illetően.