Eifel Nagydíj
Megosztás itt: facebook
Facebook
Megosztás itt: twitter
Twitter
Megosztás itt: email
Email
Megosztás itt: whatsapp
WhatsApp

A Super Aguri még bízik a csodában

A Super Aguri vezetése mindent megtesz annak érdekében, hogy 24 órán belül tisztázza csapata jövőjét, és bízik abban, hogy elegendő pénzt tud összeszedni ahhoz, hogy rajthoz állhasson a hétvégi Spanyol Nagydíjon.

A Super Aguri vezetése mindent megtesz annak érdekében, hogy 24 órán belül tisztázza csapata jövőjét, és bízik abban, hogy elegendő pénzt tud összeszedni ahhoz, hogy rajthoz állhasson a hétvégi Spanyol Nagydíjon.

Annak ellenére, hogy már tisztázódni látszott a kiscsapat jövője, a potenciális felvásárló, a Magma Group az elmúlt héten bejelentette, visszavonja ajánlatát, és nem kíván belépni a Forma-1-be, mellyel ismét csőd szélére került a japán gárda.

Bár a vezetőség bízott benne, hogy már kedden megoldást találnak a kialakult helyzetre, továbbra sem tisztázódott a kiscsapat jövője.

Az Autosport értesülései szerint a Magma Group készen áll egy új befektetési csomag kidolgozására a Dubai International Capitallal, ám egyelőre nem született egyezség ez ügyben.

A csapat vezetője, Aguri Suzuki, és technikai igazgatója, Daniel Audetto már Barcelonában tartózkodik, hogy még a pénteki szabadedzések kezdete előtt megoldást találjon a kialakult helyzetre.

Audetto egyébként a szezonnyitó Ausztrál Nagydíj óta a háttérben dolgozik a Magma szerződésen, így jelenléte a Spanyol Nagydíjnak helyet adó Barcelonában, jó jel lehet.

A Super Aguri más befektetőkkel is tárgyalásban áll, ám az idő szűke miatt nagyon nehéz helyzetben van. Azonban úgy tűnik, bármi is lesz a megbeszélések végkimenetele, a kiscsapat részt tud venni az európai futamok nyitóállomásának helyet adó Spanyol Nagydíjon.

Görgess tovább, a reklám után folytatjuk!

Iratkozz fel hírlevelünkre!

Hozzájárulok, hogy az F1VILAG.HU hírlevel(ek)et küldjön számomra, és közvetlen üzletszerzési céllal megkeressen az általam megadott elérhetőségeimen saját vagy üzleti partnerei ajánlatával:*
Hozzájárulok (Az adatkezelés részletei »)

Ezeket is ajánljuk!

A Super Aguri még bízik a csodában
Racing Point: A Renault-nak és a McLarennek szabad másolnia a Mercedest?!
A Ferrari és a Renault túl az első 2022-es törésteszten!
Racing Point: Vettel nálunk a második fénykorát élheti
Minél hátrébb végez, annál nagyobb előnybe kerülhet a Ferrari 2021-ben
Hülkenberg úgy érzi, tartani tudná a lépést Verstappennel