Friss hírek

Csak egy DRS-zóna lesz Suzukában

A Nemzetközi Automobil Szövetség (FIA) szerdán hivatalosan megerősítette, hogy a hétvégi Japán Nagydíjra egyetlen DRS-zónát jelöl ki.


A Nemzetközi Automobil Szövetség (FIA) szerdán hivatalosan megerősítette, hogy a hétvégi Japán Nagydíjra egyetlen DRS-zónát jelöl ki.

Ugyan a suzukai versenypálya a pilóták nagy kedvencei közé tartozik, gyors és ritmusos kanyarjai nem feltétlenül segítik elő az előzéseket.

Hirdetés
 

Ezt a tényt az is alátámasztja, hogy a Japán Nagydíjak háromnegyedét az első pozícióból rajtoló versenyző nyerte meg a múltban – ez az arány magasabb a monacói versenypályáénál is.

A Ferrari versenyzője, Felipe Massa kedden úgy nyilatkozott, véleménye szerint két előzési zónát jelöl majd ki a sportot irányító testület, ami elmondása szerint nagy segítség lenne, az FIA azonban tegnap hivatalosan is megerősítette, hogy a vasárnapi futamon csupán egy helyen állíthatnak majd autóik hátsó szárnyán a versenyzők.

Az autók közti távolságot a 130R nevezetű gyors balos után mérik majd, míg maga a DRS-zóna a célegyenesben kap helyet.

A spanyol motor21.com című weboldal megszólaltatta Pastor Maldonado versenymérnökét, Xevi Pujolart is: a szakember megkérdőjelezi az FIA döntését, állítása szerint ugyanis a versenyzőknek igencsak bátornak kell lenniük a 130R nevű kanyarban, ha kellőképp közel akarnak kerülni riválisukhoz.

Görgess tovább, a reklám után folytatjuk!

A legfrissebbek

Csak egy DRS-zóna lesz Suzukában
Élő közvetítés: Az FIA díjátadó gálája
Wolff: A szűk oldalszekrényeknek nem volt közük a gyenge teljesítményhez
Teljesen más lesz az Aston Martin 2023-as F1-es autója, mint az idei
Ma veheti át második vb-trófeáját Max Verstappen
Szakított kedvesével Charles Leclerc

Kövess minket a Facebookon is!

Kövess minket a Facebookon is!