A Brit Nagydíjat követően Fernando Alonso a Ferrari motorhome-jában nézte végig a 2010. évi futball világbajnokság döntőjét, melyen hazája, Spanyolország válogatottja is játszott és diadalmaskodott a hosszabbításban Hollandia ellen.
A Brit Nagydíjat követően Fernando Alonso a Ferrari motorhome-jában nézte végig a 2010. évi futball világbajnokság döntőjét, melyen hazája, Spanyolország válogatottja is játszott és diadalmaskodott a hosszabbításban Hollandia ellen.
Másnap Olaszországba vette az irányt a világbajnok, ahol a Ferrari főhadiszállásán, Maranellóban sor került ferraris pályafutása második video-chat élményére.
Az olasz csapat ezzel is bizonyítja, hogy komolyan veszi az év elején kitűzött célját, miszerint minél jobb kapcsolatot próbál kialakítani a szurkolótáborával és minél közelebb kívánja engedni őket a Scuderia világába.
A spanyol versenyző készségesen válaszolt minden kérdésre, felváltva használták az olasz és az angol nyelvet attól függően, melyik nyelven érkezett a kérdés. Néhány az elhangzott kérdésekből és válaszokból:
Mi a különbség a pilóták és a mérnökök közötti kapcsolatot tekintve a korábbi csapataidhoz képest?
„Azt gondolom, hogy a munkametódust tekintve nincs nagy különbség, minden csapat hasonlóan dolgozik. A Ferrarinál azonban minden szenvedéllyel történik, mindenki imádja a versenyzést és ez az, ami olyan különlegessé teszi a csapatot, mindenki egy célért dolgozik. Egy nagy család alakult ki a csapaton belül és emiatt olyan különleges a Scuderia egy versenyző számára.”
Úgy gondolod, hogy a teszttilalom nehezebbé teszi azt, hogy behozza a lemaradását az, aki éppen hátrányban van?
„Igen, egyértelműen. A teszttilalom nem éppen a legjobb, ha hátul vagy és csökkenteni akarod a lemaradásodat. Ugyanakkor úgy vélem, ez nem okoz gondot a Ferrarinak, mert szuper felszerelések állnak rendelkezésre Maranellóban. Természetesen szomorú ezt látni, de ilyen az élet. A csapatoknak együtt kell élni ezzel. Más területeken kell fejlődnünk, mint például a szimulátor és azt gondolom, hogy mindenünk megvan ahhoz, hogy a legjobbak legyünk a tesztelés nélkül is.”
Az interjú teljes terjedelmében a Paddock Magazin legújabb számában olvasható, amit az alábbi linkre kattintva minden kedves olvasónk szabadon letölthet.