A Latin-Amerikában tevékenykedő e-kereskedelmi óriás, a Mercado Libre — amely több mint 100 millió fogyasztóval rendelkezik 18 országban — 2024 augusztusában vált a Williams hivatalos partnerévé, miután Franco Colapinto bemutatkozott a Forma-1-es mezőnyben. A cég logója és sárga színvilága most először jelenik meg a Williams motorborításán.
A sárga szín a Williams történetében fontos szerepet játszott, többek között Nelson Piquet harmadik világbajnoki címét is ilyen színnel nyerte a csapat 1987-ben. A sárga az 1993-as szezon végéig domináns szín maradt a Williams versenyautóin, amely időszakban a csapat 114 győzelméből 55-öt aratott, valamint három konstruktőri és három egyéni világbajnoki címet szerzett.
A különleges megjelenés részeként a sárga szín a versenyzők, Alex Albon és Franco Colapinto ruházatán is visszaköszön majd, és a Brazil Nagydíjon a Mercado Libre nevet portugál helyesírással, Mercado Livreként tüntetik fel.
James Bower, a Williams kereskedelmi igazgatója így nyilatkozott: „A Williams Racing és a Mercado Libre két olyan márka, amelyet a sebesség, a bizalom és az innováció köt össze, és ez a feltűnő motorborítás tökéletes módja annak, hogy megünnepeljük partnerségünket. A sárga dizájnok különleges helyet foglalnak el a Williams történelmében, és nagyszerű látni, hogy ez a szín visszatér autóinkra Latin-Amerika egyik vezető technológiai vállalatának támogatásával.”