Az olasz istálló nem a várakozásoknak megfelelően szerepelt a téli teszteken – legalábbis Mattia Binotto csapatfőnök elmondása szerint, aki úgy véli, Barcelonában nemcsak a Mercedestől, de a Red Bulltól is le voltak maradva.
A tesztek ráadásul nem mentek simán, a V6-os motorral ugyanis problémák voltak, a felmerült gondokat azonban viszonylag hamar megoldották Maranellóban.
MÁJUS VÉGE ÓTA GŐZERŐVEL FOLYIK A MUNKA
A koronavírus-járvány miatt közel 4 hónapot csúszik az F1-es idénykezdet, és bár a csapatok gyárai is jó ideig zárva tartottak, május vége óta gőzerővel folyik a munka mindenhol.
Olasz lapértesülések szerint a Ferrari által a téli teszteken használt 065/1-es kódjelű V6-os erőforrás soha nem fog élesben bizonyítani, azt ugyanis továbbfejlesztették Maranellóban, így a Red Bull Ringen már a 065/2-es kódjelű aggregátot használja a Scuderia. A megbízhatóbbá és erősebbé tett erőforrás már teljesítette is a szükséges próbapados teszteket, így készen áll az éles bevetésre.
Hogy aerodinamikai téren milyen fejlesztések kerülnek fel a Ferrarira, az még nagy kérdés, hiszen a csapatoknak viszonylag kevés idejük van arra, hogy újdonságokkal álljanak elő július elejéig, ’A GP Világa’ című magazinunkban viszont nemrég megmutattuk, miért gurulhat pályára kvázi „B-autóval” a Ferrari a 2020-as idény kezdetén.