Russell 67, Hamilton pedig 47 körrel zárta az utolsó előtti előszezoni tesztnapot, így a Mercedes újabb 616 km-t tett meg a 2022-es versenyautóval.
Russell egy teljes versenytávot teljesített, a W13-as versenyteljesítményére fókuszált, miközben Hamilton a különféle beállításokat próbálgatta, illetve időmérős gumiteszteket végzett.
Andrew Shovlin, a Mercedes mérnökigazgatója elárulta, elégedettek az elvégzett munkával, a „delfinezés” jelenségére ugyanakkor kétségkívül kihívást jelent megoldást találni.
„Sűrű nap volt, dolgoztunk kevés és sok üzemanyaggal egyaránt, miközben folytattuk az új autó, illetve a gumik kiismerését” – mondta a szakember. „Számos beállításvariációt feltérképeztünk, hogy megpróbáljunk javítani a „delfinezés” jelenségén, van néhány irány, amellyel kapcsolatban sikerült is fejlődni, de kétségkívül kihívást jelent megtalálni az egyensúlyt a „delfinezés” és a teljesítmény között.”
„Hasonló programot tervezünk szombatra is, de Lewis több üzemanyaggal dolgozik majd, George pedig kevés üzemanyaggal. Még rengeteg munka vár ránk, de az autó megbízható, ami segített bennünket abban, hogy sok kört megtegyünk, és teljesítsük a programunkat.”