A Ferrari versenyzője a 4. pozícióból vágott neki a vasárnapi versenynek, a rajtot követően pedig feljött a 3. helyre, nem sokkal később azonban Lewis Hamilton és Max Verstappen is el tudott menni mellette. Sainz aztán próbálta tartani a lépést a két világbajnokkal, elmondása szerint azonban ezzel sokat ártott a gumiknak, emiatt kényszerült végül kétkiállásos taktikára.
A Ferrari versenyzője végül egy erős versenyt követően végzett a 4. pozícióban a futamot megnyerő Verstappen, valamint Lewis Hamilton és Lando Norris mögött.
„Szolid versenyt futottunk. Az első etapban egy kicsit talán optimista voltam azzal, hogy megpróbáltam DRS-távolságon belül maradni Max és Lewis mögött, mert így sokat ártottam az első gumiknak. Emiatt két kerékcserére kényszerültem, de ez a stratégia végül jól működött, és aztán a következő két etapban jól tudtam menedzselni az abroncsaimat, és jó tempóra voltam képes” – mondta a Ferrari versenyzője. „Ezekben, a közepes és kemény keverékű gumikkal futott etapokban zárkózni tudtam Landóra.”
„Volt egy kör, amikor 1 másodperccel is gyorsabb voltam nála, de aztán hűtenem kellett a gumikat, az ő abroncsai viszont jól bírták, és menedzselte is a tempót egy kicsit.”
Sainz azt mondja, a gumikopás mellett a kiszámíthatatlan szél is nagy nehézséget okozott a versenyen.
„Ezek az autók rendkívül érzékenyek a szélre, és rettentő nehéz volt ráérezni párszor, hogy mi fog történni egy adott kanyarban. Volt, hogy az autót elfújta a szél a gyors kanyarban, aztán hirtelen semmi sem volt. Ezek az autók ilyenek, különösen a Ferrari.”