Az olasz istálló lényegében végigszenvedte a mexikóvárosi hétvégét, Carlos Sainz az 5., Charles Leclerc pedig csupán a 6. helyen ért célba, és esélyük sem volt harcolni a Red Bull és a Mercedes versenyzőivel a futamon. A Scuderia legfőbb problémáját bevallottan az okozta, hogy a pálya magas elhelyezkedése miatt nem tudták olyan hatékonyan használni V6-os erőforrásukat, mint a többi helyszínen.
Mattia Binotto csapatfőnök a verseny után elismerte, megbízhatósági aggályok miatt kénytelenek voltak letekerni motorjaikat, nem ez volt azonban az egyetlen korlátozó tényező a Ferrari számára.
„Azt gondolom, mindkét versenyzőnk hátráltatva volt, ami pedig az erőforrásokat illeti, nem a legjobb formánkat nyújtottuk ezen a hétvégén” – fogalmazott a szakember. „De nem gondolom, hogy ez megmagyaráz mindent – része az egyenletnek, de ennél többről van szó. Kétségkívül olyasvalami ez, amit meg kell vizsgálnunk, de nincs egyértelmű válaszunk.”
„A rugózás nem volt valami jó, és az egyensúly sem. Meggyőződésem, hogyha meghallgatom majd a versenyzők visszajelzéseit, azt fogják mondani nekem, hogy az autó nem akart elfordulni. Az okokat meg kell vizsgálnunk, de még nincs egyértelmű magyarázatunk. Elvégre maximális leszorítóerővel köröztünk.”
„Próbáltunk csökkenteni ezen a második edzésre, de aztán visszatértünk az eredeti koncepcióhoz, így a motorerőhiányt nem a leszorítóerő-szinttel próbáltuk kompenzálni, de a turbóval egy kicsit talán igen. Nem voltunk olyan hatékonyak, és nem voltunk képesek arra, hogy a maximális motorerőnket használjuk ezen a pályán.”