Az FIA szerint visszamenőleg lehetetlen megállapítani, hogy a Red Bull az időmérő edzések és a versenyek között titokban állított-e az autója hasmagasságán, tudomásuk szerint azonban erre egyszer sem került sor. Lényegében ez a konklúziója az F1-ben utóbbi napokban felkapott hírnek, miszerint az energiaitalos csapat egy trükkös megoldással képes volt módosítani a padlólemez elülső szakaszánál található „T-tray” nevű elem magasságát. A szövetség mostanra szigorította az ellenőrzési eljárásait, így innentől lezártnak tekintik az ügyet.
„Szerintem innentől ez nem lesz beszédtéma” – reagált Nikolas Tombazis. „Mindent megtettünk, hogy a vádaknak véget vessünk. Nyilván kiélezett a világbajnokság, mindenki figyel a többiek autójára, így nem tudjuk véglegesen lezárni az előző versenyeket, vagy a csapatok közötti esetleges célzásokat. Mi azonban úgy látjuk, a jelenben ez már nem téma.”
Bár az FIA a saját embereivel és 360 fokos kamerákkal figyeli a parc fermé alá helyezett autókat, Tombazis szerint az így készült felvételekkel nem zárható ki az, hogy a Red Bull hozzányúlt a szóban forgó elemhez. Azt azonban kihangsúlyozta, az FIA szerint semmi jele annak, hogy a csapat csalt volna.
„Apró számokról, körülbelül néhány milliméterről beszélünk. Nem hiszem, hogy ezt utólag ellenőrizni tudnánk, de semmi jelét vagy bizonyítékát nem találtuk annak, hogy ilyesmi történt volna” – szögezte le.
A Red Bull csapatfőnöke, Christian Horner tagadja, hogy bármikor is szabálytalanságot követtek volna el. Szerinte az ő autóik egyébként is mindenki másénál több ellenőrzésen estek át az utóbbi évek során, így nehéz dolguk lett volna átverni a felügyelőket.