Seidl május elején csatlakozott a McLarenhez, nemrég pedig az istálló bejelentette, hamarosan egy új, saját szélcsatornát épít, melyben F1-es versenyautóinak fejlesztése zajlik majd.
A McLaren jelenleg a Toyota kölni létesítményét használja, saját szélcsatornáját pedig elbontják, hogy helyére megépülhessen egy új, modern létesítmény. Az építkezés mintegy két évig tart majd.
„Az én misszióm, mellyel Zak [Brown] és a tulajdonosok bíztak meg, hogy amilyen gyorsan csak lehet, megtaláljam, hol vannak a csapatunk gyengeségei” – mondta Seidl a Motorsport.com című lapnak.
„Az egyik azonnali téma a szélcsatorna volt. Erre mindenképpen szükség van, hogy az élmezőnyhöz akarunk csatlakozni. Szükség van egy modern szélcsatornára.”
A McLarennek 2018-ban is komoly problémát okozott az, hogy a szélcsatornában kapott értékek nem egyeztek azzal, amit a versenyautóval a pályán, valós körülmények között elértek. 2019-ben ezen a téren is sikerült jelentős fejlődést elérni.
Seidl elárulta, „van néhány terület”, melyen javítani kell a csapatnál az infrastruktúrát tekintve, ám a szélcsatorna megépítése a legfontosabb.
„Ez egy olyan kérdés, mellyel már az első munkanapomtól kezdve foglalkozom. Természetesen örülök annak, hogy a csapat tulajdonosai egyetértenek ezzel az állásponttal, és el is fogadták. Mert ez egy nagyszerű jel a csapaton belül.”
„Megerősítése annak, hogy a tulajdonosok komolyan gondolják, hogy a csapat visszatérjen az élre. És világos üzenet a külvilág számára is. Fontos például akkor is, amikor új szakembereket kívánunk szerződtetni.”