Friss hírek

A Virgin visszatérő hidraulikus gondokkal küzd

A Virgin Racing vezetése bízik abban, hogy a szezonnyitóra elkészülő újításaik megoldást jelentenek azokra a hidraulikus problémákra, melyek komolyan hátráltatták a csapat munkáját a téli felkészülési időszakban.

A Virgin Racing vezetése bízik abban, hogy a szezonnyitóra elkészülő újításaik megoldást jelentenek azokra a hidraulikus problémákra, melyek komolyan hátráltatták a csapat munkáját a téli felkészülési időszakban.

Az idén bemutatkozó gárda sem Jerezben, sem Barcelonában nem tudta elvégezni előre kiírt tesztprogramját, ugyanis szinte nem volt olyan nap, hogy ne lett volna valami gond a hidraulikus rendszerrel.

A csapat technikai igazgatója, Nick Wirth – akinek cége, a Wirth Research tervezte és építette a VR-01-es modellt – elmondta, hogy több újítással is érkeznek az első versenyre, melyektől elsődlegesen a hidraulikus problémák megoldását várják.

“A téli tesztek utolsó napján is hidraulikus problémákkal küszködtünk” – mondta Wirth, akinek csapata mindössze 159 kört tudott teljesíteni a múlt heti négynapos teszten Barcelonában.

“Új elemekkel készülünk a szezonnyitó Bahreini Nagydíjra, melyek reményeink szerint megoldást jelentenek erre a problémára, és ezt az egész históriát egyszer s mindenkorra magunk mögött hagyhatjuk.”

“Lucas (di Grassi), néhány hosszabb etapot teljesített, de úgy kellett elhagynunk Barcelonát, hogy egyetlen kvalifikációs kört sem teljesítettünk, és nem köröztünk a szuper lágy gumikon, amiken valószínűleg riválisaink a legjobb köreiket teljesítették.”

“Most mind a Virgin Racingnek, mind a Wirth Research-nek két nagyon mozgalmas hete lesz, hogy a versenygépeket, és a pótalkatrészeket is felkészítse a debütálásra Bahreinben.”

Görgess tovább, a reklám után folytatjuk!

További cikkek

Exkluzív információk: a Hungaroringről jelentkezünk!

Kövess minket a Facebookon is!

Kövess minket a Facebookon is!