Bár az eredeti terv az volt, hogy 600 métert biztosítanak a versenyzők számára a menet közben állítható hátsó szárny használatára, az FIA csütörtökön bejelentette, hogy a célegyenesre ráfordító előtt, 867 méterrel az első kanyar előtt aktiválható lesz az eszköz Melbourne-ben.
Bár az eredeti terv az volt, hogy 600 métert biztosítanak a versenyzők számára a menet közben állítható hátsó szárny használatára, az FIA csütörtökön bejelentette, hogy a célegyenesre ráfordító előtt, 867 méterrel az első kanyar előtt aktiválható lesz az eszköz Melbourne-ben.
Ezzel a lépéssel még nagyobb az esélye, hogy több előzés lesz a célegyenesben, ugyanakkor az „előzési zóna” hosszának kitolásával a „detektáló zóna”, ahol azt figyelik, hogy az üldöző egy másodpercen belül van-e az üldözöttel szemben, a 14-es kanyar elé került.
Ezzel pedig az elől haladónak egy extra egyenes (a 15-ös kanyarig) áll rendelkezésére ahhoz, hogy felkészüljön az esetleges támadásra, ugyanis csapatától a rádión keresztül információt kap arról, hogy a mögötte haladó milyen távolságra volt tőle a „detektáló zónában”.