Friss hírek

Az FIA kijelölte az előzési zónát Melbourne-ben

Bár az eredeti terv az volt, hogy 600 métert biztosítanak a versenyzők számára a menet közben állítható hátsó szárny használatára, az FIA csütörtökön bejelentette, hogy a célegyenesre ráfordító előtt, 867 méterrel az első kanyar előtt aktiválható lesz az eszköz Melbourne-ben.


Bár az eredeti terv az volt, hogy 600 métert biztosítanak a versenyzők számára a menet közben állítható hátsó szárny használatára, az FIA csütörtökön bejelentette, hogy a célegyenesre ráfordító előtt, 867 méterrel az első kanyar előtt aktiválható lesz az eszköz Melbourne-ben.

Ezzel a lépéssel még nagyobb az esélye, hogy több előzés lesz a célegyenesben, ugyanakkor az „előzési zóna” hosszának kitolásával a „detektáló zóna”, ahol azt figyelik, hogy az üldöző egy másodpercen belül van-e az üldözöttel szemben, a 14-es kanyar elé került.

Hirdetés
 

Ezzel pedig az elől haladónak egy extra egyenes (a 15-ös kanyarig) áll rendelkezésére ahhoz, hogy felkészüljön az esetleges támadásra, ugyanis csapatától a rádión keresztül információt kap arról, hogy a mögötte haladó milyen távolságra volt tőle a „detektáló zónában”.

Görgess tovább, a reklám után folytatjuk!

A legfrissebbek

Az FIA kijelölte az előzési zónát Melbourne-ben
Sainz: A debütálásom óta nem tanultam annyit az F1-ben, mint idén
Változhatnak a motorcsere miatti büntetések a Forma-1-ben
Brundle: Binotto Ferraritól való távozása egy kicsit furcsa
Bővíti infrastruktúráját az Audi az F1-es csatlakozás előtt
Hivatalos: Nem lesz Kínai Nagydíj 2023-ban sem

Kövess minket a Facebookon is!

Kövess minket a Facebookon is!