Leclerc a bakui futam 20. körében volt kénytelen kiállni motorprobléma miatt. Nem ez volt az első alkalom, hogy a fiatal pilóta a V6-os erőforrás meghibásodása miatt esett ki vezető helyről, Spanyolországban ugyanis szintén a Ferrari-motor hibásodott meg autójában.
Ahogyan arról korábbi cikkünkben is írtunk, nem kizárt, hogy Leclerc már a hétvégi Kanadai Nagydíjon rajtbüntetést kap, a bakui versenyt megelőzően ugyanis a monacói versenyző autójába már az idei harmadik turbót építették be – és ebből a komponensből is legfeljebb hármat lehet felhasználni egy idényen belül.
A Ferrarinak még nincs pontos válasza arra vonatkozóan, hogy mi okozta Leclerc bakui kiesését: a komplett erőforrást visszaküldték a maranellói gyárba, ám csak szerdán este tudnak nekilátni az átvizsgálásának, hiszen a motor csak akkor érkezik meg a központba.
A csapat tájékoztatást adott arról is, Carlos Sainz hidraulikai komponenseit már megvizsgálták, és a hétvégi, kanadai versenyre sikerült is rövid távú megoldást találniuk – a közép- és hosszú távú megoldásokon pedig már dolgozik a Ferrari. Mint ismert, a spanyol pilóta szintén kiesett Bakuban, ő a futam 9. körében.