De la Rosa elégedett a 2010-es gumikkal

A McLaren tesztpilótája, Pedro de la Rosa szerint a Bridgestone-nak sikerült megoldást találnia arra, hogy új abroncsai alacsonyabb üzemi hőmérsékleten is jól működjenek, ami különösen fontos lesz 2010-ben, mikor betiltják a gumimelegítők használatát az F1-ben.

A McLaren tesztpilótája, Pedro de la Rosa szerint a Bridgestone-nak sikerült megoldást találnia arra, hogy új abroncsai alacsonyabb üzemi hőmérsékleten is jól működjenek, ami különösen fontos lesz 2010-ben, mikor betiltják a gumimelegítők használatát az F1-ben.

Mivel a jövő évben tiltólistára kerülnek a gumimelegítők, a japán nagyvállalat arra kényszerül, hogy változtasson abroncsai szerkezetén is összetételén, hogy a gumik gyorsabban elérjék üzemi hőfokukat.

Bár az eredeti terv az volt, hogy már az idei évtől betiltják a melegítők használatát, a pilóták és a csapatok kérésére, biztonsági megfontolásból minden marad a régiben, mert rengeteg panasz érkezett a hideg gumik viselkedésére.

A Bridgestone a héten megrendezésre kerülő teszten a csapatok rendelkezésére bocsátotta legújabb fejlesztésű, már a 2010-es szezonra tervezett abroncsai legújabb prototípusát, ami de la Rosa elmondása szerint már most sokkal jobb, mint amit korában használtak.

“Nem volt olyan rossz. A Bridgestone új összetételű gumikat hozott magával, melyek alacsonyabb üzemi hőfokra vannak tervezve, így nem olyan nehéz felmelegíteni őket” – mondta a spanyol pilóta a riportereknek Spanyolországban.

“Egy hosszabb etap után eléggé elkoptak, de ez teljesen normális, hiszen azon voltunk, hogy a lehető legtöbb kört megtegyük az adott gumigarnitúrával.”

Görgess tovább, ez is érdekelhet!

HIRDETÉS

Iratkozz fel hírlevelünkre!

Hozzájárulok, hogy az F1VILAG.HU hírlevel(ek)et küldjön számomra, és közvetlen üzletszerzési céllal megkeressen az általam megadott elérhetőségeimen saját vagy üzleti partnerei ajánlatával:*
Hozzájárulok (Az adatkezelés részletei »)

Ezeket is ajánljuk!

HIRDETÉS

További hírek

HIRDETÉS
HIRDETÉS
HIRDETÉS